Kwiaciarnia – sposób na promocje
Kwiaciarnie są nadal lukratywnym rynkiem, jak zawsze będzie sporadyczne potrzeba kwiatów. Kwiaty są zwykle ważnym elementem każdej dużej imprezy i uroczystości. W wysoce konkurencyjnym świecie sprzedaży kwiatów, właściciele firm zawsze będą myśleć o sposobach w jaki mogą oferować charakterystyczny rodzaj usługi. Właściciele firm chcą stworzyć nisze lub specjalizować się w sprzedaży kwiatów na szczególne okazje, takie jak wesela, studniówki oraz duże kolacje lub spotkania towarzyskie. Te typy zdarzeń wymagają zwykle wielkich bukietów kwiatów i konkretnych rodzajów gatunków kwiatów dla poszczególnych wydarzeń. Skuteczna promocja jest zazwyczaj potrzebna do stworzenia świadomości usług specjalistycznych lub niestandardowych. Gdy budżet i zasoby są ograniczone, lepiej zastosować tańszych i bezpośredni materiał promocyjny, który może być również skuteczny. Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów na promowanie specjalistycznych usług oferowanych przez kwiaciarnie na imprezy. Broszury są zwięzłe i poręczne, zawierają grafikę, pozwalają tematyczne informować o kompozycjach kwiatowych i pakietach usług. Właściciele sklepów z kwiatami mogą łatwo rozpowszechniać je w hotelach, klubach, sklepach ślubnych, sieciach gastronomicznych lub kościołach. Usługi drukowania już oferują wygodne, tanie i niezawodne usługi drukowania ulotek przy większych zamówieniach. Katalogi, mogą być przydatne i pozwolić na szybkie znalezienie odpowiedniego produktu, katalogi mogą być bardzo pomocne dla klientów kwiaciarni. W przeciwieństwie do improwizowanych albumów fotograficznych, druk katalogu dla firmy wywiera profesjonalne wrażenie na klientach.