Niektóre strategie promocyjne dla Twojej firmy – kawiarnia
Jeśli zamierzasz prowadzić działalność taką, jak kawiarnia, trzeba już myśleć o sposobie jak promować się na rynku i swoją kawiarnię jeszcze przed jej otwarciem. Agresywny marketing sprawia, że klienci przychodzą do firmy w stadach. Niektóre kawiarnie mają dodatkowo fajne sklepy, gdzie sprzedaje się wspaniałą kawę do domu, ale te miejsca nie są w stanie wypełnić swoich kawiarni, nawet w godzinach szczytu. Wynika to z braku promocji marketingowych. Co należy zrobić przed wdrożeniem planu marketingowego? Badanie demografii w Twojej okolicy i szpiegowanie swoich konkurentów. Zobacz, co oferują swoim klientom najmodniejsze kawiarnie w waszej społeczności. Teraz pomyśl o marketingu promocyjnym, który może pokonać twoją ofertę i sprawić, że biznes w formie kawiarni będzie bardziej popularny. Nawet jeśli trzeba być oryginalnym, nadal istnieją pewne podstawowe promocyjne sztuczki. Większość kawiarni powinna mieć kubki do kawy z logo wydrukowanym na nich. Ciekawe kubki z podróży są jednymi z najbardziej poszukiwanych pozycji, których chcą osoby pijące kawę w kawiarni. Możesz sprzedawać je w swoim sklepie lub rozdawać je na specjalne okazje, jak podczas otwarcia kawiarni lub rocznicy otwarcia. Należy również mieć inne standardowe materiały promocyjne takie jak koszulki, breloczki, bębenki i notesy. Jeśli chcesz, aby z tych promocyjnych przedmiotów ludzie naprawdę korzystali poza domem, to wybierz koszulki, czapki, torby na laptopa i plecaki. Można również sprzedawać płyty CD z kolekcją muzyki, którą zwykle gra się w swoim sklepie.